Selfettin
Moderatör
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Dying Light ve devam filminden sonra Techland, özellikle açık dünya RPG fantezi dünyasında geçen duyurulmamış AAA başlığı için stüdyo ekibini desteklemek için yeni personel alıyor.
Dying Light 2'nin bu yıl piyasaya sürülmesine ve geçen yılki yoğun üretime rağmen, Techland yeni bir oyun üzerinde çalışmaya devam ediyor.
Dying Light serisiyle elde ettiğimiz başarıdan çok memnunuz. Ayrıca, oyun sonrası destek sırasında topluluğumuza sağladığımızdan daha fazla olmasa da, kapsamı ve boyutuyla bu oyunu en az 5 yıl boyunca desteklemeyi planladığımız için Dying Light 2 Stay Human ile yolculuğumuz daha yeni başlıyor. selefine. Aynı zamanda, son yıllarda yaptığımızdan çok farklı yeni fikri mülkiyeti tanıtmaya çalışıyoruz. Tamamen modern bir deneyim yaratmak istiyoruz. Büyük bir açık dünyada geçen, ekip olarak yıllar içinde kazandığımız beceri ve deneyimlerle beslenen, yeni fikirler, tutku ve yaratıcılıkla dolu yeni bir fantezi destanı. Bu proje hakkında daha fazla ayrıntı paylaşamıyor olsak da,
Techland'in duyurulmamış AAA aksiyon RPG'si için tüm pozisyonlar resmi web sitesinde bulunabilir.Techland'in yeni fikri mülkiyetinden sorumlu ekip, aşağıdaki gibi iyi bilinen isimleri içerir:
- Karolina Stakhira, The Witcher 2: Assassins of Kings, The Witcher 3: Wild Hunt ve DLC'lerinde çalışmış olan Anlatı Yönetmenidir.
- Arkadiusz Borovik, The Witcher 2: Assassins of Kings, The Witcher 3: Wild Hunt ve DLC'lerinde çalışmış bir Öykü Lideridir.
- Bartosz Ohman - Açık Dünya Direktörü, daha önce Cyberpunk 2077 ve The Witcher 3: Wild Hunt üzerinde çalışıyordu;
- Mario Maltezos, Warner Bros. Ubisoft (Prince of Persia: The Sands of Time) geçmişine sahip deneyimli bir Yaratıcı Yönetmendir. (Mad Max) ve Microsoft;
- David McClure - Arkane Studios (Deathloop), Deep Silver ve Playground Games'de çalışmış Baş Oyun Tasarımcısı;
- Kevin Quaid, Guerrila Games'de 8 yıldan fazla deneyime sahip bir Animasyon Lideridir ve Horizon Zero Dawn ve The Frozen Wilds genişlemesi gibi oyunlar üzerinde çalışmıştır;
- Marcin Suros, oyuncuların gerçekten neye ihtiyaç duyduğunu anlama konusunda inanılmaz bir yeteneğe sahip bir Lider UI/UX Tasarımcısıdır. Daha önce People Can Fly'da çalıştı.