Doğrusu ilk başlarda belli bir sürükleyiciliği ve cazibesi vardı ama Banisher çok farklı ve gelişmiş bir yapım. Bu yapım bir parça daha amatör hem grafik, hem hikaye hem de yapılış açısından. AA ile AAA arasında, ya da direk AA diyebiliriz kalite açısından. Hikaye basit kalıyor oldukça. Ayrıca yönlendirme sistemi ne yazık ki yine sizi etrafta dört döndürecek pusula işaretçisine sahip. Yani gerçek anlamda bir hedef yönlendirmesi değil. Hedefin ne yönde olduğunu gösteriyor ama nereden dolanıp, geçip gideceğinizin bilgisini vermediğinden dolanıp duruyorsunuz. Bir de çok salak durumlar var, etrafta bir sürü patlayıcı variller var ama onları taşıyıp kullanamıyorsunuz. Taşınabilir olanı da resmen saklamışlar. Bulup, taşıyıp bir duvarın önüne koyup, patlatıp, ancak öyle ilerleyebiliyorsunuz. Bıktırıcı ve bunaltıcı hammallık. Artık bu klişeler çok sıkmaya başladı. Ve hikaye de ne yazık ki, bir hedefe bir sürü mesafe katedip iki cümle dinleyip (ki o diyalog da o kadar anlamlı ve kayda değer değil) sonra hadi bakalım tekrar başka hedefe git şeklinde ilerliyor. İlk etapta mesafeler yakın diye olumlu karşılamıştım ama şimdi artık suyu çıktı ve hikaye de oynanış da tat vermemeye başladı, bilakis sıkıntı haline geldi, ben de bir yerden sonra bıraktım. Çok tavsiye edemiyorum ama yine de deneyebilirsiniz. Piyasada bunun seviyesine yaklaşan yapım bile çok nadir neticede.
İlk değerlendirmem: Çok teşekkür ederiz. Souls-lite oyunu ifadesini görünce tereddüt ettim, aşırı zorluk, sürekli dövüş ve doğru dürüst sürükleyici bir hikaye ve anlamlı bir içerik olmaması gibi sevimsiz şeyler geldi aklıma ama yine de merak ettim. Oyunda hikaye modunu seçip, Cheat Evolution'un trainer'ını kullanarak başladım. Bir parça zaman geçirdim ve ilk izlenim açısından oldukça kaliteli ve hikaye ve işleniş açısından oldukça sürükleyici buldum. Şimdilik çekindiğim gibi olmadı, gayet keyifli ve akıcı bir deneyim yaşatıyor. En azından Nobody Wants to Die gibi aynı mekanda sizi dört döndürüp sürekli ipucu arattırmıyor.